maandag 3 juni 2013

Logo Quiz Nederland: Level 1-31 cheats, oplossingen en antwoorden

Icomania, 4 Plaatjes 1 Woord, Raad het Woord, allemaal populaire gratis game apps waarbij je moet raden wat er afgebeeld staat op de afbeeldingen. Ook deze puzzel game Logo Quiz - Nederland mag niet in dat rijtje missen.  In de stijl van Icomania moet je bij Logoquiz - Nederlands raden welk merk er afgebeeld wordt. Het logo is niet compleet dus enorm makkelijk is het niet. Niet alle merken zijn erg bekend in Nederland en daarom vind je hier alle antwoorden van alle levels in Logo Quiz - Nederland van Mangoo Games. Ook Logo Quiz kan je gratis downloaden bij iTunes.


Logo Quiz Nederland cheats antwoorden en oplossingen


Sommige merken die in Logoquiz voorkomen zijn niet enorm bekend in Nederland. Als je dan niet op het merk kan komen en dus vast loopt in het spel kan dat erg vervelend zijn. Bij ons vind je daarom alle Logo Quiz - Nederland antwoorden, Logo Quiz cheats en Logoquiz oplossingen. Op dit moment bestaat Logo Quiz uit 166 levels en wordt regelmatig geüpdatet. Daarom houden ook wij jou op de hoogte van de nieuwste antwoorden en cheats in Logo quiz.

Download Logo Quiz - Nederland in iTunes 

Alle antwoorden en cheats van Logo Quiz Nederland


Vind hier de antwoorden van levels 1-31


Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 1 2 en 3
Level 1: TROPICANA: een groene T i en a op een witte achtergrond
Level 2: PRINGLES: een mannetje/poppetje met bruine snor, zwarte oogjes rond gezicht en bruin haar, rood strikje
Level 3: RAYBAN: een witte R en B op rode achtergrond

-->

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 4 5 en 6
Level 4: FANTA: een oranje sinaasappel op witte achtergrond
Level 5: MONOPOLY: een rode balk waaruit een zwart wit mannetje komt met stok en hoge hoed
Level 6: CRUNCH: een gebroken witte balk op blauwe achtergrond met rode letters C en H

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 7 8 en 9
Level 7: EBAY: een rode kleine e en grote groene Griekse ij/ypsilon/i-grec op witte achtergrond
Level 8: NASA: een blauw rondje met witte stipjes, witte cirkel en rode streep
Level 9: VISA: een blauwe V met geel stukje op witte achtergrond

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level  10 11 en 12
Level 10: KFC: een oudere man met baard, rood schort met witte strepen, zwarte strik op rode vierkante achtergrond
Level 11: WARNERBROS: een gouden W en B op een soort schild met gouden/blauwe kleuren, met gouden band
Level 12: SEGA: een blauwe letter S op witte achtergrond

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 13 14 en 15
Level 13: NUTELLA: een zwarte letter N en rode U op witte achtergrond
Level 14: KRAFT: een rode afgevlakte O/afgekante cirkel met daarin een rode letter T
Level 15: SPRITE: een wit blauwe I met gele stip op witte achtergrond

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 16
Level 16: KONAMI: een rode balk waarvan een hoekje af is met daarin een witte letter K

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 17 18 en 19
Level 17: PLAYSTATION: een rode letter P met geel/groen/blauwe S op de grond
Level 18: PLAYBOY: een zwart playboy konijn met zwart strikje
Level 19: BP een groen gele ster/bloem


Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 20 21 en 22
Level 20: NICKELODEON: een oranje spetter/splash
Level 21: DIESEL: rode rechthoek met witte D en L / for succesful living
Level 22: HELLOKITTY: een witte getekende kat met rood strikje bij oor 

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 23 24 en 25
Level 23: NESPRESSO: een witte sierlijke N op bruine achtergrond
Level 24: CIA: Blauwe cirkel met adelaar met schild met rode ster, gele balk met rode letters United States of America
Level 25: ADIDAS: drie zwarte strepen in de vorm van een driehoek

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 26 27 en 28
Level 26: BLURAY: een blauwe B met een halve cirkel
Level 27: HOTWHEELS: een rood vlak/vlag met vlammen/vuur
Level 28: REXONA: zwarte letters E X 

Logo Quiz Nederland Cheat antwoorden level 29 30 en 31
Level 29: CHUPACHUPS: een geel bloem achtig vlak met rood/bruine rand
Level 30: PEPSI: een rondje met rood wit en blauw vlak
Level 31: BMW: rond vlak met twee witte en twee blauwe vlakken, daaromheen een dikke zwarte cirkel

nl/C2_300x250.gif


Alle levels:

Deel 1: level       1 - 31
Deel 2: level     32 - 61
Deel 3: level     62 - 91
Deel 4: level   92 - 121
Deel 5: level 122 - 151
Deel 6: level 152 - 166


Kun je een antwoord van Logo Quiz - Nederland niet vinden? 
Dan mag je ons altijd een bericht sturen. Probeer in dat geval het zo duidelijk mogelijk te omschrijven en laat ons weten hoeveel letters het uiteindelijke woord heeft en welke letters jij hebt gekregen. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen!
Voor updates (bijvoorbeeld bij nieuwe levels) kun je deze website in de gaten houden of ons Twitter-account volgen @debestereviews






Nog de laatste spulletjes voor vakantie kopen?
Bestel voor 23.00 u bij Bol.com en ontvang morgen al je spullen in huis!





109 opmerkingen:

Unknown zei

super goed artikel

De beste reviews zei

Dankjewel Rina! :)

Anoniem zei

Ik kan het volgende plaatje niet vinden:
Blauw vierkant, met een dunne gele streep(iets gebogen) en daaronder staat N L
Iemand een idee wat dit is??

B.V.D

Anoniem zei

Die van mij staat er niet bij het woord heeft 8 letters waarvan de derde letter een x is
Het is een soort vos die zwart is

Anoniem zei

Inderdaad, bij deze loop ik ook vast. 7 letters, eerste is een N, laatste een L.. letters die ik krijg zijn dus een N en een L, en E R Y C O V L T T N O Y.

kan iemand helpen?

bvd

De beste reviews zei

Hoi, ik denk dat jullie NOVOTEL zoeken. :)

De beste reviews zei

Welke letters heb je?

Anoniem zei

Ik loop vast bij het volgende plaatje: een rood vierkant met aan het begin een witte M. Het woord heeft 6 letters. Kan iemand mij helpen??

Anoniem zei

Ik kan een donkergroene vogel boven een soort spuit niet vinden. Het moet iets zijn met 10 letters en ik heb de letters COONDMAMSYUG.
kan iemand mij helpen? :)

navana zei

Soort van kubus blauw. Je ziet ern G of C. 8 letters heb echt geen flauw idee. Iemand??

Anoniem zei

wie kan mij helpen met deze logo een wit vierkant met twee blauwe leters

Anoniem zei

ik zoek een logo waarop een streep straat met daarop als eerste de letter c en als laatste staat een poppetje met een trompet, het zijn rode letters. de letters die ik heb: a r l n c i u q g y c k. kan iemand mij helpen met dit logo?

doenja duin zei

help heb een logo met een rood varken er op het lijkt wel een logo van bier of zo iets. met de letters D Y N G F D O O S R G S

De beste reviews zei

Hoeveel letters moeten het zijn?

De beste reviews zei

Welke letters en hoeveel letters moeten het zijn?

De beste reviews zei

Welke letters heb je?

Unknown zei

Ook ik kan een woord niet vinden: een zwarte cirkel met vleugels. 4 letters, kiezen uit: dnyriimivtna
Bij voorbaat dank!

Anoniem zei

Haaljenoccnq dat zijn mijn letters het heeft een witte achtergrond en in het midden 2 c's die door elkaar gaan

Anoniem zei

Ik zit al een aantal dagen vast bij het volgende plaatje: een groen vrouwenhoofd dat kijkt naar links en een paardenstaart in. Het is een woord van 6 letters en mijn letters zijn BOFICOBAASSH. Alvast bedankt!

Anoniem zei

Commandos

Anoniem zei

Commandos

Anoniem zei

het woord is foxmotor

Anoniem zei

wat is een rood vierkant balkeje met rondingen en laatste letters zijn no

Anoniem zei

Hallo. Ik heb een witte achtergrond en een roodlogo. Er lijkt in en logo een 4 verwerkt te zijn. Het lijkt een beetje chinees achtig. De letters die ik heb zijn ermiestra waarbij de t op de juiste plek staat.

Anoniem zei

Heeft iemand enig idee waarvan het volgende logo kan zijn:
In het midden een rode cirkel, links ernaast een zwarte g en rechts naast de cirkel een grijze w. De laatste letter moet een o zijn. De overige letters: tjtgdnuairg (het rare is dat er wel een w in een logo zit maar die staat niet bij de letters dus)

Anoniem zei

Als het 6 letters zijn dan denk ik Chanel

Anoniem zei

Ik kom hier niet verder....
Soort witte schicht op zwarte achtergrond.
-e-----
Letters: rfqasphxhjo
Iemand een idee?

Anoniem zei

Chanel

Anoniem zei

kan iemand mij helpen loop vast bij zo rood rondje/ovaaltje met no iemand een idee wat dat is ?

Anoniem zei

Ik zit vast bij een wit plaatje met een rode K er in

Anoniem zei

Ik zit vast bij een level met een logo dat op de achtergrond rood is en de naam van het merk met witte letters erop staat. er is een letter zichtbaar op het logo dat is de R (bijna op het einde. dit zijn de letters die ik heb: AALTSZMRSD kan iemand mij helpen?

Anoniem zei

ik zit vast bij een logo , een wit vierkant met een rode letter de N ... ik kan hem echt niet vinden, de letters die ik heb zijn DOOIENTIGNZN en het logo moet 8 letters hebben

Anoniem zei

Ik heb het zelfde probleem. 7 letters en de letters zijn ; ZGEXYMFCANOC.
De 3de van achteren is een A.
Dank u

Anoniem zei

ik zoek een logo een c met een o er in en d aan het einde blauwe letters
zoek woord met 7 letter
mijn letters zijn icmerbodmevp

Anoniem zei

Ik zoek een logo van 4 letters.het is een vierkant bestaande uit 2 rode (boven en onder)en 2 witte (links en rechts) driehoeken aan de linker en rechterkant is ook nog een rode driehoek die met de punt naar buiten wijst. de letters die ik heb zijn VBNIYTECSSEH

Anoniem zei

Meccano kon ik er van maken en die is goed...

Unknown zei

ik heb nu ook dezelfde... 6 letters
m.r...
overige letters: w l g m d v i a k e

Anoniem zei

Ik zoek het logo met een naakte man. Lijkt op het logo van de fleurop

Anoniem zei

Het logo is een zwarte rechthoekig met een rood de oplopen streep aan het einde is een zwarte wit geblokt vierkant aan het begin een witte S. 10 letter woord de leters zij: itrxcqacwlse
Al vast bedankt

Unknown zei

marvel is het antwoord :-)

Anoniem zei

Ik kom niet veder bij een logo met een schip erin met 9 letters

Anoniem zei

level 9, met de letters rt r op het plaatjemet een witte achtergrond, ltters die ik heb:
e l t i e r s x a r c t

tessa zei

level 42 ..groen vierkant met een wit kruis ..8 letters en de 3 de letter is een t wie oh wie kan me helpen

JoenDi zei

'Roze ovaal en bovenin een soort blauwe bergjes
5 letters laatsteeen n
C e s v a g i s

Anoniem zei

Ik doe aan de nederlandse versie
Ik zit in level 30
Ik kom er niet uit
Kent iemand deze het zijn twee gg
Het begint met een g en eindigt op een n

Anoniem zei

Ik kom maar niet aan het antwoord van level 30
Er staat een gorte x en dan onder de x staan aan allebijde kanten een kleine j
De letters zijn r z i l u e i u a x
Het begint met een g en eindigt op een n

P.s. Het is de nl versie

Anoniem zei

Zwart rondje met vleugels en 2e letter een i heeft iemand een idee

Anoniem zei

Evian

Anoniem zei

Piratebay

Anoniem zei

Dit woord zoek ik ook bij mij begint hij met een N, weet jij het al?
mvg, bosch

Anoniem zei

Ik zoek het antwoord van een witte achtergrond met een rode letter H.
De Nederlandse versie.
De volgende letters op de plaatsen kloppen:
.....n..n

sofie zei

Guerlain

Anoniem zei

Emirates

Anoniem zei

hsbc

Anoniem zei

sephora

Anoniem zei

Interflora

Anoniem zei

netvibes

Anoniem zei

Gamecube

Anoniem zei

Interflora

Anoniem zei

ik zoek het antwoord op een blauw spiraal met daarin een letter b 5 letters

b a y l p z a d w

Anoniem zei

Level 17 ?!
4 gele vierkantjes, de tweede letter is een o
en het woord heeft 6 letters.
HELP

Anoniem zei

ik zoek en langerechthoek rood met daar is en druk letter D wit de gebing leter dus en het laaste leter is L ook in het wit levek 17 en het zijn 6 letters SSQLEUECIJ

Anoniem zei

Postit

Anoniem zei

Ik loop vast bij een vogel in een rood rondje die een vlag met een v vast houd de laatste letter is een L en dit zijn de overige letters ZVHJAXOAUNL

Anoniem zei

trango

Unknown zei

level 28 zwart hoofd van een paardf kan ik nergens vinden

Anoniem zei

Ik zoek een woord met 5 letters g_ _ _ _ onder de letters ook nog blokjes in het blauw lichte en donkere

Anoniem zei

Ik zoek een woord in een blauw ovaal logo, de letters O en N staan er al in. De overige letters die ik heb zijn FYANDEOVLOIN....help!

Anoniem zei

kan iemand mij hier mee helpen ik zit hier al kei lang me vast

Anoniem zei

Het antwoord is mini

Anoniem zei

diesel

Anoniem zei

ik zoek een 8 letterwoord, met als logo twee aan elkaar geplakte vogels met een kroontje erboven en een rode balk in het midden. Help!

Anoniem zei

Ik zoek een logo met rode letters wat begint met de c twedde letter is een L en eindigt op x, totaal 6 letters. De letters die ik over heb zijn: brclaGnci

Anoniem zei

Ik zoek een logo (= 5 letters), beetje schuin, het lijkt een "hoekige" witte S over een iets grotere hoekige zwarte S.
5 letters, de laatste letter is een K
keuze uit: U S D V I B P V Z N

.. .. .. .. K

Wie kan me helpen ???

Anoniem zei

Goud met blauw logo. Roofvogel en een wapen met nog iets onder????

Anoniem zei

Ik ben op zoek naar een logo met io erin. De kleuren van de letters zijn blauw en rood. Wie kan me helpen?

Anoniem zei

balay

Anoniem zei

gopro

Anoniem zei

Ik zoek een logo, het heeft 2 verticale grijze strepen met een rode boog erboven, 4 letters. Ik heb de letters: R A C Y I V Y G T H I C. Kan iemand me helpen?
Bvd.

Anoniem zei

Ik ben om zoek naar een logo met 7 letters. Het logo is een blauwe omgedraaide r met een sterretje in. De letters zijn:
Y O S X F U R S V T C F

Anoniem zei

Viator ?

Anoniem zei

COHIBA

Anoniem zei

Citi

Anoniem zei

Deze zoek ik ook de tweede letters is een i

Anoniem zei

Bedankt.

Anoniem zei

Cheerios

Anoniem zei

Ik zit vast bij de nederlandse versie level 38 een soort zwarte golf.met een stip 4 letters met de letters XNACOCVZCIEL

Suusvannunen zei

Ik zit vast op level 28...t lijkt op n soort vlag in ruitvorm...2 oranje vlakken en 2 blauwe...

Anoniem zei

Smirnoff

Unknown zei

ik ben bij level 17 bijn een rode ovale cirkel (beetje als het nintendo logo maar die is het niet) en er staan aan het einde 2 letters in NO het woord heeft 7 letters en ik heb keuze uit EMACJNHXOPCP

Anoniem zei

Scalextric

Anoniem zei

hallo
ik speel logo quiz nederlands
er staan geen letters op
de achtergrond is wit en er staat een oranje cirkel op met een groen blaadje min of meer boven aan
het zijn 5 letters ( de geven letters : AKFNCDRNGTVA )
alvast bedankt

Anoniem zei

Fanta

Anoniem zei

Ik zoek het antwoord op het plaatje van een soort schild met daarin een schorpioen

Anoniem zei

Hoi,
Ik zit vast in level 23 (weet het, ben nog niet zo ver).
Het logo is een rood balkje met daarin de letters: gr n n
De mogelijke letters zijn T K N I N N J G L R I A
Kent iemand dit logo?

Anoniem zei

Ik zit vast met het logo van een zwart vierkant met een vuurvlam erin
Weet iemand die?

mirjam zei

ik loop vast op een logo met een zwarte G en daar rechts boven een geel rond stipje.
bij mij is het leven 28.

de letters: ILLVNGUEGIOG

Anoniem zei

ik heb een groen boogje met op het einde een g met daarboven een soort blaadje, 9 letters, LQCRGTABBESR

Anoniem zei

Konami

Anoniem zei

spanair

Anoniem zei

Rooie v met rooie streep eronder?

Anoniem zei

ik hb een rood ovaal met aan aan het eind de letters NO in het rood ?????

Anoniem zei

Meccano

Unknown zei

De eerste letter is een M
Ik zit hier ook vast kan iemand ons helpen

Unknown zei

Burn

Anoniem zei

granini

Anoniem zei

mini

Unknown zei

In de categorie 5 letters: Rood soort ovaal, witte t erin. En er vliegt een vlieg / mug boven. Wie?

Anoniem zei

Een goudachtige streek waar een sierlijke L op staat. Achteraan staat een soort van draakje met een wapen boven zijn hoofd, heel klein. 5 letters, ik heb de letters LTPNSDQFRILM. Help!

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...