zaterdag 6 april 2013

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 11 van Icomania.

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

-->
Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

nl/C2_336x280.gif

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Greetz 300x250

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden

Icomania Level 11: cheats, hints, oplossingen en antwoorden



Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1






Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!






Deze verslavende game op je nieuwe Samsung Galaxy 4 spelen? Samsung Galaxy S4 336x280

51 opmerkingen:

Anoniem zei

Een rond merk met een plusje erin, en het is level 11

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Het zou BAYER kunnen zijn.

Anoniem zei

Level 7 nummer 243 een merk rond met blauwe oranje en rode strepen, letters tyzoktzltnwoba. Kan het ook nergens vinden!

De beste reviews zei

De enige waar ik telkens aan denk is het MASTERCARD plaatje. Maar dat zou niet kloppen met de letters die je hebt gekregen. Is er verder geen vorm te ontdekken in het plaatje? Waar lopen de strepen? Zitten ze in het midden zoals bij mastercard, of zijn die ook rond?

De beste reviews zei

Hoeveel letters heeft het merk dat je zoekt?

De beste reviews zei

Volgens mij ben ik er uit, kan het TOTAL zijn?

Anoniem zei

Ik zit in level 10 En bij een man met kort tot middel lang haar en een spleet Tussen zijn tanden

Anoniem zei

Ik heb een engelse prins of koning in een rood uniform met een witte pruik?

Unknown zei

Bekend persoon. Spleetje tussen de voortanden. Bruin haar. Witte blouse zwart jasje. Letters MathrsnRadsbay

De beste reviews zei

Wij hebben deze er inderdaad nog niet opstaan, omdat ie bij de laatste update erbij is gekomen. Het was even puzzelen, maar we hebben het goede antwoord: BRYAN ADAMS :)

De beste reviews zei

Wij denken dat je BRYAN ADAMS zoekt, kan dat kloppen?

De beste reviews zei

Deze hebben we inderdaad nog niet op onze website staan, omdat ie bij de laatste update erbij is gekomen. Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het zijn? Wij denken dat het MOZART moet zijn, kan dat kloppen? :)

Anoniem zei

heb een man met vrij smal en lang hoofd en blauw achtige achtergrond e het lijkt alsof je het mercedes logo op ze borst ziet ? wie is dit ?

De beste reviews zei

Dat moet SCHUMACHER zijn

Anoniem zei

idd het klopt .. je bent geweldig..

De beste reviews zei

Dank je! Als je nog iets zoekt laat het ons weten. De update staat zo snel mogelijk online!

Anoniem zei

Ik zoek een film/tv de afbeelding is een soort kaart (landkaart) met een grote vlam/brand in het midden

De beste reviews zei

Deze afbeelding is bij de laatste update van Icomania toegevoegd en nog nergens te vinden. We hebben even moeten puzzelen, maar het goede antwoord moet BONANZA zijn. :D

Anoniem zei

Ik zoek een man, met 2 woordn 1ste is 2 letters en de andere 5! Er staat een man op die zwart haar heeft en een zwart overhemd en de achtergrond is een beetje groen achtig hopelijk weet iemand dit plaatje!

De beste reviews zei

Welke letters heb je?

De beste reviews zei

Misschien is het AL PACINO?

Anoniem zei

ja gaan ik doen .. ik heb nu een donkere man in een tuinbroek met een gele ring bboven ze hoofd lijkend op een engel en is de catogorie tv &film

Anoniem zei

zoek een donkere man met tuinbroek aan en gele cirkel bove hoofd lijkend op een engel in de catogorie tv en film

De beste reviews zei

Dat zou THE GREEN MILE moeten zijn.

De beste reviews zei

Dat zou THE GREEN MILE moeten zijn

Anoniem zei

Ik zoek een land met een stier waar de gedeeltes van vlees zijn aangegeven met 10 letters

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn? Ik denk aan ARGENTINIE, kan dat kloppen?

Anoniem zei

Ik het antwoord van een merk level 11

rode letters sco en blauwe vakjes er onder..

De beste reviews zei

Ik denk dat je TESCO zoekt

Anoniem zei

Beste mensen....wie kan mij zeggen hoe het duo van puzzel nr.387 in het nederlands heet.....Mulder&???? Dank je!

De beste reviews zei

Ik denk dat je MULDER & SCULLY zoekt. :)

Anoniem zei

Ik zoek in level 9 een plaatje van een soort zombie die is dood geschoten door een man die achter hem staat met een pistool,en het is van een serie of film.......

Anoniem zei

Ik zoek in level 10 een stad,het is een plaatje van een kerk???

De beste reviews zei

Ik weet niet welke letters je hebt, maar het zou BARCELONA kunnen zijn

De beste reviews zei

Ik denk dat je WALKING DEAD zoekt

Anoniem zei

Thanks!!!

Anoniem zei

En weer bedankt :-)

Anoniem zei

Ik zoek een merk. Witte achtergrond met een ring in de kleur blauw en groen met een grijs kruis in het midden.

Anoniem zei

ik zoek in level 7 een merk nummer 230, witte achtergrond met rood spreekballonnetje

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Ik denk dat je VODAFONE zoekt.

De beste reviews zei

Dat zou BAYER moeten zijn.

Anoniem zei

Tv film vliegtuig op de achtergrond man voorop met zonnebril

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Ik denk aan AVIATOR

De beste reviews zei

Sorry, ik zie het al. Je zoekt THE AVENGERS

Anoniem zei

het is een stad met 9 letters, de letters zijn: CTWAILEAOCPNBR. op het plaatje zie je een groot soort kasteel met 4 hoge dunne torens.

De beste reviews zei

Ik denk dat je BARCELONA zoekt. Het gebouw wat je ziet is de Sagrada Familia kathedraal.

Anoniem zei

Ik heb een plaatje van een film / tv serie
Met daarop een groen / roze achtergrond met letters in het rood erop.
Het duidelijkste te lezen is het woord roman.

Letters:
EIFYNFIRXILAOB

---- -- -----
4 2 5

De beste reviews zei

Dat moet denk ik LIFE OF BRIAN zijn, klopt dat?

Anoniem zei

Ja dank je wel!

Anoniem zei

Ik zit bij het plaatje JORDAN allen die past niet. Ik moet een woord hebben van 8 letters. Letters zijn gigjoidenrart, kom niet verder.

Anoniem zei

Dat is JORDANIE

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...