dinsdag 2 april 2013

Icomania Level 10: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 10 van Icomania.

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10



Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

GIF 336*280
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

336x280
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Geboorte 336x280
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 10




Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!






Deze verslavende game op je nieuwe Samsung Galaxy 4 spelen? Samsung Galaxy S4 336x280

79 opmerkingen:

Anoniem zei

Man met hond wie kan me helpen?

De beste reviews zei

Deze is waarschijnlijk na de update erbij gekomen, vandaar dat de afbeelding er nog niet tussen staat. Maar we hebben het antwoord voor je: WALLACE & GROMIT :)

Anoniem zei

Iemand,richt geweer op een soort zombie, wat is dat?

De beste reviews zei

In welk level zit je? Als het de categorie tv/film is, is het waarschijnlijk WALKING DEAD

Anoniem zei

Wie weet in level 10, land: een stier met stippellijnen over zijn hele lichaam..

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Zou het ARGENTINIE kunnen zijn?

Debby zei

Wie weet in level 10 man met lang haar en een das om? Letters ELEXERRVPLINMH

De beste reviews zei

Is het een bruine achtergrond met een man met lang bruin haar die een rode sjaal met gele strepen aan heeft? Dan is het denk ik HERMINE

Debby zei

Nee, het is geen Hermine. De achtergrond en de das klopt wel .Het moeten 9 letters zijn

De beste reviews zei

Dan moet het het Nederlandse antwoord zijn: HERMELIEN

Anoniem zei

Ik zit vast ik kan een merk niet vinden lichtblauwe donkerblauwe oranje en rode strepen 5 letters de voorlaatste letter is een A en de letters zijn Y G V Q T M T F O L W T hulp welkom!

Anoniem zei

HERMELIEN

De beste reviews zei

Donker- en lichtblauwe, oranje en rode strepen in een ronde vorm zou TOTAL moeten zijn!

Anoniem zei

Dank je klopt helemaal :)

De beste reviews zei

Graag gedaan!

Anoniem zei

weet iemand een zwart/wit merk, 10 letters. WPEFLIKRQSEUVI?

De beste reviews zei

Wat zie je afgebeeld? Ik denk aan QUIK SILVER

Anoniem zei

Klopt! Heel erg bedankt :-)

De beste reviews zei

Graag gedaan! :)

Anoniem zei

kan iemand mij helpen, ik heb een bekend persoon nodig van 14 letters. De achtergrond is turquoise achtergrond. Het is een man met korte haren en heeft een donker blauwe trui aan

De beste reviews zei

Welke letters heb je?

Anoniem zei

ik moet een tv & film hbben met 2 woorden van 4 & 3 letters
r staat een vrouw in labjas in laboratorium op. k denk zelf aan ncis. maar weet het laatste woord niet... wie kan mij helpen

De beste reviews zei

Dit moet NAVY CIS zijn

Anoniem zei

Ik moet een beetje oude man (bekende personen) met een blauw achtige achtergrond

De beste reviews zei

Dat is wel erg weinig info om iets voor je te kunnen betekenen. Heeft hij grijs of een bepaalde kleur haar, zijn er nog andere kenmerken als een bril ofzo? Welke kleur heeft zijn kleding? Iemand die lastig gevonden wordt is GEORGE LUCAS, maar ik neem aan dat je wel zou vermelden of hij een bril draagt. Probeer iets duidelijker te zijn in de omschrijving en voeg anders de letters toe die je hebt gekregen, dan kunnen we je beter en sneller helpen.

Anoniem zei

dit is inderdaad argentinie , ik wist het antwoord ook niet en heb het ingevuld na dit te lezen en het is correct :)

Anoniem zei

Een wereldbol met kleurige strepen

De beste reviews zei

Ik denk dat je op zoek bent naar TOTAL

Anoniem zei

robbie williams

Anoniem zei

ronde paarsevorm met 4 gouden stippen witte groene spiralen in het miden blauwe achtergrond tema is tv /film letter zijn (objminilsawr) alvast bedankt

De beste reviews zei

Dit moet MILJONAIRS zijn.

Anoniem zei

Weet iemand level 10 met vlag turkije op achtergrond en op voorgrond een brug

Anoniem zei

Ik heb een man (bekende personen) in pak, met een spleet tussen ze tanden. Letters over: A N A B A R M S D Y (help hulpmiddel gebruikt)

Anoniem zei

Man bruin haar lijkt n spleetje tussen ze tanden te hebben. wit overhemd zwart colbert???????? Letters Aymadtnbmqsnra

Anoniem zei

Graag hulp!
Bekende personen een man met een spleetje tussen zijn tanden, kort bruin haar. Beige achtergrond en een zwart jasje met een witte blouse. 5 letters boven 5 letters onder.
De letters zijn:
RBMDMBA
AEANYRS

De beste reviews zei

Wij hebben deze er inderdaad nog niet opstaan, omdat ie bij de laatste update erbij is gekomen. Het was even puzzelen, maar we hebben het goede antwoord: BRYAN ADAMS :)

De beste reviews zei

Wij denken dat je BRYAN ADAMS zoekt.

De beste reviews zei

Dit zou BRYAN ADAMS moeten zijn. :) Klop dat?

De beste reviews zei

Welke categorie is het, welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn? Ik denk aan ISTANBUL, kan dat kloppen?

Anoniem zei

die roze T met links en rechts grijze blokjes is tog T-Mobile ?? maar me leters geven die mogelijk heid niet ... TOMBEELZKDLPBT

De beste reviews zei

We kregen deze melding al eerder. Waarschijnlijk hebben de makers van Icomania de benaming van deze afbeelding veranderd. Als het goed is moet het TELEKOM zijn. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

ik zoek een stad waar de nasa space shuttel staat level 9 7 letters gqhsqoouhngbjt

De beste reviews zei

Ik denk dat je HOUSTON zoekt, klopt dat?

Unknown zei

Meneer met bruin haar, wit overhemd. de letters zijn: MQECHZCGUSHBRA

De beste reviews zei

Kun je wat specifieker zijn? Welke kleur achtergrond etc.? Hoeveel letters moeten het in totaal zijn?

Anoniem zei

Als andtwoord van een stad staat er capetown maar bij mij staan er deze letters sadkqtdupaddfa

De beste reviews zei

Dan zou KAAPSTAD moeten lukken

Anoniem zei

Ik zoek een merk van 5 letters.
Een zwarte cirkel met een groen teken in het midden.
De letters die ik heb zijn JDOASRZKLZ
Ik kan hem op geen enkele cheat-site vinden.
Wie kan me helpen?

De beste reviews zei

Die komt uit de update. Bij ons staat hij in Level 14. Het moet SKODA zijn. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!

Anoniem zei

Ik zoek een vrouw met lang bruin haar, blauwe achtergrond en een oorbel rechts

Anoniem zei

Dank je!
Nu kan ik ten minste weer rustig slapen ;)

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn? Zou het SANDRA BULLOCK kunnen zijn?

Anoniem zei

Ik zoek een vliegtuig met een zonnebril erop. Achtergrond is rood met wit..golvend. 6 letters ->... ... De letters zyn: pousxgvnutddpp Categorie tv & film. Anyone? :)

De beste reviews zei

Dat moet TOP GUN zijn

Anoniem zei

Telekom

Anoniem zei

Bedankt! Nu zoek ik een jongeman in een beige trui. Het is een personage. De letters zyn: tkidanrlwkipca. 11letters ...... ....

De beste reviews zei

Ik denk dat dat CAPTAIN KIRK moet zijn, klopt dat?

Anoniem zei

Ja klopt helemaal! ;)

Anoniem zei

Zou iemand me kunnen helpen.
Cat. Film en tv.
Mij lijkt ncis abby. Maar kom er niet uit :-(

De beste reviews zei

Dat moet NAVY CIS zijn

Anoniem zei

Weet iemand welke dit is? Is een bekend persoon heeft een deel van volgens mij een Mercedes logo op de kleren en hij heeft bruin haar en grijze kleren. Ik heb de letters gevonden die overeenkomen met mijn vriend dus die zitten er in. De letters zijn: h c e c m r a u s h

De beste reviews zei

Dat moet SCHUMACHER zijn

Anoniem zei

Een stad met als plaatje; een bel met een klein scheurtje erin.

Elian zei

Weet iemand deze?
Ik geloof dat het een man is met een gelige achtergrond en iets roodachtigs wat ik vind kijken op een gitaar.
Ik heb ee letters thamanzudluxr
Het eerste woord is 3 letters en het tweede woord 7 letters.

De beste reviews zei

Dat zou PHILADELPHIA moeten zijn klopt dat?

De beste reviews zei

Je geeft volgens mij wel een goede beschrijving, maar ik kan niks vinden wat erop lijkt. Kun je het plaatje misschien nog beter beschrijven?

Misschien is dit weer een nieuw plaatje dat toegevoegd is. Weet iemand anders misschien wat de oplossing van dit plaatje is?

Anoniem zei

Ik zoek een bekend persoon met bruin , gekruld haar en een wit shirt met een zwarte vest erover. De voornaam bestaat uit 4 letters en de achternaam uit 5. De letters zijn : Jmmhakexcrjgig
Als iemand deze wet zou diegene het dan kunnen vertellen , ik kan hem namelijk nergens vinden.

De beste reviews zei

Ik denk dat je MICK JAGGER zoekt, klopt dat? :)

Anoniem zei

Kwart cirkel linksonder in beeld. Kleuren rood blauw en een witte ster erin. Verder een hamer en een soort groene wolk en op de achtergrond wolkenkrabbers en blauwe lucht. Level 7

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Ik denk dat je CAPTAIN AMERICA zoekt.

Anoniem zei

level10 stad rood-geel-rood met twee identieke torens en nog een witte toren in het midden. Overgebleven letters zijn d y r i h d m t p a

Anoniem zei

Ik hem een man met een spleet tussen zijn tanden en zijn voornaam heedt 5 leters en zijn axhternaam heeft ook 5 letters hetvheeft een gele achtergrond en een bloes met een net jasje er over heen.
Pleass help me.

Anoniem zei

Ik denk THE AVANGERS

De beste reviews zei

Ik denk dat je BRYAN ADAMS zoekt. :)

De beste reviews zei

Dit zou MADRID moeten zijn. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

ik ben op zoek naar een stad. bovenin een witte balk met één zon erin daaronder staat een zonnecollector? met op de achtergrond een obelisk. 11 letters (of 6 en 5 letters) asestuobexdirn

Anoniem zei

I B W R L S O M I A L I E B

De beste reviews zei

Ik denk dat je BUENOS AIRES zoekt, klopt dat?

De beste reviews zei

Dat moet ROBBIE WILLIAMS zijn denk ik

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...