dinsdag 26 maart 2013

Icomania Level 8: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 8 van Icomania. 

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Greetz 300x250

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Woezel en Pip 250 x 250
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 8


Let op: extra toevoeging en info!
Doordat de makers van Icomania bij elke update nieuwe afbeeldingen toevoegen en afbeeldingen van levels door elkaar gooien, kan het zijn dat bepaalde afbeeldingen bij andere levels te vinden zijn of dat er afbeeldingen missen. Laat het ons via een bericht hieronder weten met een complete beschrijving van de tekening, de letters die je krijgt en hoeveel letters het moet zijn en we zullen zo snel mogelijk de oplossing geven! Je kunt ons ook volgen op Twitter voor vragen of updates @debestereviews

Wij kregen over de afbeeldingen hieronder veel vragen en hebben uiteindelijk de oplossing gevonden. 
Het meisje (Abby) van NCIS moet zijn: NAVY CIS
De afbeelding van de man met hond moet zijn: WALLACE & GROMIT

Icomania Level 8: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1


Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!





Deze verslavende game op je nieuwe iPhone spelen? iPhone 5 - 336x280

56 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet iemand een vrouw met een wite jas aan, 2 zwarte staarten in , lange zwarte laarzen en achter haar potjes?

Anoniem zei

tv en film
een vrouw met zwarte haren in twee staartjes.
op achtergrond een soort laboratorium.
kom er niet uit. letters die ik over heb IVSYONAC
was aan csi aan het denken maar kom er niet uit.
wie o wie helpt mij..?

Anoniem zei

level 8
tv en film
vrouw met zwarte staartjes. achtergrond laboratorium. 7 letters ---- ---
ovancsiy

mijn bericht al paar keer verstuurd maar zie niks verschijnen...

wie o wie helpt mij

De beste reviews zei

Het heeft ons ook enige moeite gekost, maar we hebben het antwoord. :-D Het moet zijn: NAVY CIS

De beste reviews zei

Het heeft ons ook enige moeite gekost, maar we hebben het antwoord. :-D Het moet zijn: NAVY CIS

De beste reviews zei

Het heeft ons ook enige moeite gekost, maar we hebben het antwoord. :-D Het moet zijn: NAVY CIS

Anoniem zei

Bekende personen:
zwarte wenkbrauwen
bruin naar rechts gekamd haar
grijs t-shirt
meer is niet echt kenmerkend

De beste reviews zei

Lastig. Ik weet niet welke letters je hebt? Het zou misschien GEORGE CLOONEY kunnen zijn. Die heeft wel een donker grijs shirt en een redelijk opvallende smile. Mocht dat het niet zijn, laat dan even weten welke letters je hebt, welke kleur de achtergrond heeft, hoeveel letters het antwoord moet zijn, etc. Dan kunnen we je makkelijker helpen.

Anoniem zei

Een land. Met een stier??

De beste reviews zei

Dat is waarschijnlijk ARGENTINIE

Anoniem zei

Ik heb geloof ik dezelfde waar ik niet uitkom.
Letters zijn: illbwir aoemsbi

Anoniem zei

Daar zat ik ook mee, ROBBIE WILLIAMS moet dat zijn als ik de goede voor me heb

De beste reviews zei

Dat zou zeker kunnen! Inderdaad een lastige. Bedankt voor je hulp Anoniem!

Anoniem zei

Level 8, bekende personen

man/ vrouw.. Daar begint de discussie al.. haha
- paarse jasje/trui
- witte ketting
- kort bruin haar
en in het gezicht man: ringbaardje vrouw: diepe rimpels bij de kin..
6 letters voornaam
6 letters achternaam
Aelergq nmkaerl
wie kan ons helpen?
Bij voorbaat dank :)

De beste reviews zei

Het plaatje dat je beschrijft lijkt mij toch ANGELA MERKEL. De letters zouden ook kloppen. Zie je 1 persoon afgebeeld? Dat ringbaardje kan ik niet plaatsen. Ik ben benieuwd of het ANGELA MERKEL is. :)

Anoniem zei

een blauwe G met zo'n ramenwasser ding

De beste reviews zei

Ik denk dat je GILLETTE bedoelt. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

de basketbalspeler met nummer 23?

De beste reviews zei

Dat zou MICHAEL JORDAN moeten zijn

Anoniem zei

Level 6 merk met blauwe strepen, twee letters (lijkt op een c) en rode strepen

Geen idee

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het zijn? Ik denk aan REEBOK. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

land met een hoofd in de voorgrond bij mij in level 8 en nummer 276

De beste reviews zei

Je moet iets specifieker zijn. Wat zie je precies, welke letters heb je en hoeveel letters moeten het zijn? Misschien is het INDONESIE of CHILI

Anoniem zei

het is chili bedankt

Anoniem zei

Level 8 en dan zie je een stad met lichtjes en in het klein de ijffeltoren bvolgens mij...welke stad is dat?

De beste reviews zei

Ik denk dat je SEOUL zoekt? Mocht dat niet het geval zijn, laat dan even weten welke letters je hebt gekregen.

Anoniem zei

Top. Dank je wel!

Anoniem zei

Level 7 een merk soort van rondje met oranje rode en blauwe strepen

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn? Zou het TOTAL kunnen zijn?

Anoniem zei

Skmuzar
Aeenmvg

Achtergrond blauwgrijs met gebouwen.
Midden een groene arm en schouder.
Linksvoor een soort roodwit rondje met blauwe ster en lijkt een geel achterhoofd
En rechtsvoor een grijze hamer.

Nl versie. Level 7
En kan deze nergens terugvinden tussen level 1-10 van jullie afbeeldingen.

Ik hoop dat jullie g antwoord weten.

Ohja tv &film

Anoniem zei

Gevonden. Is the avengers

De beste reviews zei

Ok, wanneer je de volgende keer vast zit, mag je altijd je vraag hier achterlaten! :)

Unknown zei

land bordoo rode achter grond zwarte stier met wite strepen 10 letters
en ik heb deze letters
gnrneaiineritt

De beste reviews zei

Dat moet ARGENTINIE zijn

Anoniem zei

Lichtgele achtergrond, man met grijs haar en grijs kostuum met zwarte das en wit hemd en hij heeft ook een soort van bolletje onder zijn oog.
Letters: R N Z I T E B O O X R D E R
Thema: Bekende personen
Weet iemand dit?

De beste reviews zei

Ik denk dat je ROBERT DE NIRO zoekt. Klopt dat?

Anoniem zei

Een land, met een hoofd, wij dachten zelf iets met N-korea of Z-korea, hetbis iets met een tempel, ofzo

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Zou het CHILI kunnen zijn?

Anoniem zei

Nou ikheb het plaatje van tokyo maar als ik dat in tik is het fout , wat moet ik nou doen

De beste reviews zei

Ik denk dat ze bij Icomania dan weer wat hebben veranderd bij de update. Soms geven ze plaatjes andere antwoorden bij de updates. Zou JAPAN lukken? Laat anders even weten welke letters je erbij hebt gekregen dan denken we met je mee.

Anoniem zei

Ik heb een plaatje van een man met 3 vliegen die om zijn hoofd vliegen. Op zijn witte tshirt staat het logo van de vrouw met een rode cirkel en streep eromheen. 2 letters en daarna 5 letters. Deze letters heb ik: d y x y n l o b u q a u r p

De beste reviews zei

Ik denk dat je AL BUNDY zoekt.

Anoniem zei

Hey,

Ik zoek een iets bredere man, grijze baard, zwart haar, oorbellen en een verticaal gestreepte shirt met wit en licht blauw.

De letters zijn:
QADWSPM
TARCNAO

De beste reviews zei

Ik denk dat je MARADONA zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

hello
ik zit vast op een merk
circel wite achtergrond net een coma vormig ding kleur rood
leters zijn xaoldamfevnonq
dank bij voorbaat

De beste reviews zei

Dat moet VODAFONE zijn klopt dat?

Anoniem zei

ja klopt bedankt

Unknown zei

Blanke, redelijk ouderen met bruin/grijs haar, wallen onder ogen en een pukkel bij zijn linkeroog. Btdooorrreeuin, 12 letters. Enig idee?

De beste reviews zei

Ik denk dat je ROBERT DE NIRO zoekt, kan dat kloppen?

Anoniem zei

Heb plaatje van Beijing maar heb maar kan maar 6 letter invoeren en zowiezo geen j

De beste reviews zei

Waarschijnlijk hebben de makers van Icomani dit weer veranderd. Zou het PEKING kunnen zijn?

Anoniem zei

Ik ben opzoek naar een merk in level 8 (281) nederlandse versie, met een 6tal driehoeken in verschillende kleuren 3 letters. linkerzijde geel oranje rood rechterzijde groen blauw paars.

Alvast bedankt

Edwin

De beste reviews zei

Dit zou NBC moeten zijn. :)

Anoniem zei

Een zwarte achtergrond met een blauwe cirkelende draak in het midden. Letters: JGJGNZO LHYARES. Tv & movies. Is wel icomania 2013, maar wel dezelfde makers.

De beste reviews zei

Dat spel hebben wij nog niet gespeeld en dus ook nog geen antwoorden van. Maar we willen je graag helpen en na wat speuren en naar aanleiding van jouw letters denk ik dat het ERAGON moet zijn. Klopt dat?

Anoniem zei

Weet iemand een robot, level 8 met 7 letters. Tv en film

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...