zondag 24 maart 2013

Icomania Level 7: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 7 van Icomania.


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Oililyshop Outlet
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 7



Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!







Deze verslavende game op je nieuwe iPhone 5 spelen? iPhone 5 - 300x250

60 opmerkingen:

Belle zei

Hij rekent bij die panda WFF en WNF fout :(

Anoniem zei

ik heb het zelfde probleem bij die panda, hij rekent m niet goed

De beste reviews zei

Waarom weet ik niet (misschien hebben ze een foutje gemaakt bij de laatste update van Icomania), maar het antwoord is: WWN

De beste reviews zei

Waarom weet ik niet (misschien hebben ze een foutje gemaakt bij de laatste update van Icomania), maar het antwoord is: WWN

Anoniem zei

In leven 6 kan ik een antwoord niet vinden. Het gaat om een personage met een groene achtergrond. Zelf in zwart gekleed, zwart haar en een zonnebril
Het antwoord is 3 leters en de letters zijn yocvdnhefbfzen

De beste reviews zei

Volgens mij ben je op zoek naar NEO

Anoniem zei

level 7, land
rood vlak met een stier erop..
10 letters
wnezgftnearaii

wie kan me helpen??

De beste reviews zei

ARGENTINIE ?

Anoniem zei

Level 8 nummer 274..lijkt Abby van NCIS maar deze letters kloppen niet!

Anoniem zei

Een besneeuwde berg met een soort golf ertegenaan, (sport) kledingmerk?

Anoniem zei

Level 4 een soort ruimte schip wat is het??

De beste reviews zei

STARTREK

De beste reviews zei

QUIKSILVER

Anoniem zei

En man of vrouw met un blauw trui of t-shirt en un kleine witte ketting en heeft ook nog un kuif lvl 6 ??

De beste reviews zei

Ik denk dat je ANGELA MERKEL bedoeld?

Anoniem zei

level 7 voor tv en film een bank op gras en in de lucht een veer, hulp graag :)

De beste reviews zei

Dit zou FORREST GUMP moeten zijn. Klopt dat? :)

Anoniem zei

het is een land, en een postzegel in het engels is het united kingdom, wat is dat in het nederlands de letters zijn:
E B N T A G R I T O I O T R

De beste reviews zei

Als het goed is moet het GROOT BRITTANIE zijn. Weet niet of er 2x een N in moet zitten. Klopt het? :)

Anoniem zei

ik ben bij level 7 , wat al gezegt was lijkt het op Abby van NCIS maar ik zou niet weten wat er moet staan I A C L A V W X N Y S
.
Hoop dat iemand anders het weet

De beste reviews zei

Dit moet NAVY CIS zijn.

Anoniem zei

3 letters met blauwe sjaal en bruin haar met roze achtergrond letters :::: EHGTVKHNZEQBTP

Anoniem zei

een soort rode komma op zijn kop, wat zou dat kunnen zijn

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoveel letters moeten het zijn? Ik denk dat je VODAFONE zoekt. Kan dat kloppen?

De beste reviews zei

Dit zou KEN moeten zijn.

Unknown zei

Hallo ik zit in level 6 en heb nu een zilver/witte wat lijkt op een leeuw met een blauwe achtergrond. Ik heb deze letters over nadat ik de hulplijn heb gebruikt ;
EETTIIPPGUO kan iemand mij alsjeblieft helpen?

De beste reviews zei

Dit moet PEUGEOT zijn

Nicky zei

Kan iemand mij helpen? Zoek een bekend persoon (man) met lang zwart haar en een soort van rood haarbandje, verder heeft hij een legergroene tanktop aan..

De beste reviews zei

Dit zou STALLONE moeten zijn

Anoniem zei

Hoi ik ben opzoek naar een personage blauwe achtergrond en een hand waar hij pink en ringvinger tegenelkaar houd en de wijs en middel vinge...... kan iemand helpen?

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn? Ik denk aan SPOCK. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

Ik zit in level 7. Het gaat om een merk, logo verschillende kleuren strepen door elkaar, vormen een bal, oranje rood blauw en lichtblauw. Letters SYXAFZNTLTUJOV. 5 letters. Kan m niet vinden bij de antwoorden! Wie kan mij helpen?

De beste reviews zei

Ik denk dat je TOTAL zoekt. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

Ja! Dank je wel!

Anoniem zei

Bekende personen, basketballer nummer 23. Iemand?

De beste reviews zei

Ik denk dat je MICHAEL JORDAN zoekt. :)

Anoniem zei

Ik zoek een personage (ik denk vrouwelijk) met een blauwe achtergrond die haar hand uit steekt en haar vingers met 2 tegelijk open doet zo dus \\// die streepjes moeten haar vingers voorstellen. 5 letters en je kan kiezen uit: vrkstwlofpkcer. Bedankt!

De beste reviews zei

Ik denk dat je SPOCK zoekt.

Anoniem zei

Ik zoek in level 7 naar een personage het is een soort robot letters zijn MSEIUIOPMPMATR

De beste reviews zei

Ik denk dat je OPTIMUS PRIME zoekt. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

Tv & film
Level 7
een groen persoon met gebouwen langs de achterkant (8 letters)
T N S E R G R Q A W Z E I V

De beste reviews zei

Als het goed is zoek je AVENGERS. Klopt dat?

Marlou zei

Ik heb bij het onderwerp tv en film een woird van tien letters : A M N L S W K R L I O I O. Het plaatje heeft een donkerblauwe achtergrond, daarop een paars rondje en in dat rondje een soort bloem.

De beste reviews zei

Ik denk dat je MILJONAIRS zoekt.

Unknown zei

Ik zoek in level 7 naar een stad en er staat een HO op en het heeft 10 letters. de letters zijn LNAEGLOSNHUESI

De beste reviews zei

Ik denk dat je LOS ANGELES zoekt

Anoniem zei

wat is het merk : witte cirkel met rode vlek of druppel in

De beste reviews zei

Ik denk dat je VODAFONE zoekt. :)

Anoniem zei

Ik zoek een merk...met veel zwart en rood...ik kan een S lezen..verder niets.

De beste reviews zei

Ik denk dat je EASTPAK zoekt

Anoniem zei

level 7 bekende personen
man met bruin lang haar
12 letters
letters zijn O J R V N H O A L A T T T O

Anoniem zei

Vrouw met boog op haar rug?

De beste reviews zei

Ik denk dat je LARA CROFT zoekt, kan dat kloppen?

De beste reviews zei

Ik denk dat je JOHN TRAVOLTA zoekt.

Anoniem zei

Thanks ! Dit klopt, ik zocht 'm ook net :D

De beste reviews zei

Graag gedaan! :)

Anoniem zei

Level 7, bekende personen
Man met oorbel, wit overhemd, stropdas, zwart vest

12 letters

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Zou het JOHN TRAVOLTA kunnen zijn?

Anoniem zei

Level 7 een merk soort berg met nog wat zwart er omheen
en er onder zou een woord moeten staan
woord van 10 letters
letters die ik heb: v i z r i y k l q s u e

De beste reviews zei

Dit zou QUICK SILVER moeten zijn, klopt dat?

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...