zondag 24 maart 2013

Icomania Level 6: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 6 van Icomania.


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 6



Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!




94 opmerkingen:

Unknown zei

TV & FILM: Millionaire klopt niet voor de NL-versie... Wat moet het wel zijn?

De beste reviews zei

Hoi Natascha! Wij hebben hier alleen de antwoorden voor de Engelse versie. De Nederlandse versie is nog niet zo lang uit. Wie weet dat we de Nederlandse versie ook gaan doen. Houd deze website daarvoor in de gaten. :-) Je kunt onze Twitter volgen voor de laatste updates!

Anoniem zei

miljonairs

De beste reviews zei

Thnx voor je hulp! :-)

Anoniem zei

hallo, in de categorie bekende personen.
heb ik een foto van een vrouw met blauwe trui/jasje/
bruin haar...
wie is dit?? kan niks terug vinden

De beste reviews zei

Ik weet niet in welk level je zit en welke letters je hebt. Kan het zijn dat je ANGELA MERKEL bedoelt?

Anoniem zei

het klopt!! bedankt

Anoniem zei

Lichtgroene achtergrond,
brede man met donker haar en n
baardje. Heeft een blauw-wit (voetbal?) shirtje aan

Ik kom er niet uit

De beste reviews zei

Dat is Maradona

Anoniem zei

Scrooge mcduck past niet in nl versie. Heb ook helemaal geen S...
Iemand? ??

De beste reviews zei

In de Nederlandse versie is dat: DAGOBERT DUCK

Unknown zei

Weetje nu weet ik het egt niëlleer help me nu egt serieus een vrouw met zwarte haren en een bril op heeft de letters:
SAOINYMLUNRMAN
help 'me dezekeer Wel AUB

De beste reviews zei

Marylin Manson

Anoniem zei

Een persoon met donkerblond lang haar, rode sjaal met gele strepen en zwarte jas (beetje hetzelfde als die Ron, hierboven alleen dan lang haar)

De beste reviews zei

Ligt een beetje aan de versie die je speelt. Voor de Nederlandse versie is dat waarschijnlijk: HERMELIEN. Voor de Engelse versie is dat waarschijnlijk: HERMINE.

Unknown zei

Ik kom er niet uit level 6 plaatje 184 een man met bruin haar een ringbaardje met paars shirt en een ketting om... voornaam en achternaam beide 6 letters.. wie o wie kan me helpe .?

De beste reviews zei

De plaatjes staan sinds de update van Icomania niet meer op de zelfde volgorde als voorheen. Zou je misschien kunnen zeggen welke categorie het is (waarschijnlijk bekende personen?) en welke letters je hebt gekregen?

Anoniem zei

dat is angela merkel

De beste reviews zei

Daar dacht ik ook aan. Ik snap alleen niet waar dat ringbaardje dan vandaan komt. ;)

Anoniem zei

een man met zwart haar, een lichte snor,blauwige achtergrond, zwart jas met grijs shirt/overhhemd. iemand??

Unknown zei

Angela merkel is het helaas niet...

Anoniem zei

ik zoek een merk. iets blauw dat op een kat lijkt met groene ogen die op blaadjes lijken

De beste reviews zei

Dat moet NAPSTER zijn

Anoniem zei

ik zoek een merk, de afbeelding is 2rode O's en een grijze S

De beste reviews zei

OPERA

De beste reviews zei

De levels en plaatjes zijn door de makers namelijk behoorlijk door elkaar gegooid waardoor het erg lastig is om direct met een goed antwoord te komen. We willen je wel graag helpen! Zou je misschien ons kunnen laten weten welke letters je hebt? Welke kleur heeft de achtergrond?

De beste reviews zei

Ik weet niet welke letters je hebt, maar zou TOM HANKS kunnen?

Unknown zei

Ik zit in level 6 categorie merk een blauwe achtergrond met een witte vlek ofzo??

De beste reviews zei

Ik weet niet welke letters je hebt, maar dat zou TWITTER kunnen zijn. De witte vlek zou dan een vogeltje moeten zijn. Mocht dat niet het geval zijn, probeer dan de vlek iets beter te beschrijven qua vorm en laat ons weten welke letters jij erbij hebt gekregen.

Unknown zei

Nee het was peugeot maar tpch bedankt

De beste reviews zei

Peugeot is inderdaad een blauwe achtergrond en een zilveren leeuwtje. Bedankt dat je het even laat weten :-)

Unknown zei

Level 6 russische vlag op de achtergrond en daarvoor een man het is geen poetin maar wie wel?

De beste reviews zei

Misschien lukt het wanneer je PUTIN invoert? Zo nee, laat dan even weten welke letters je hebt gekregen.

Anoniem zei

ik zoek een bekende persoon hij/zij heeft een langwerpig gezicht met een bril en zwart haar in een bles en de letters zijn. IRAAYDOSMNLMNN

De beste reviews zei

Dat moet waarschijnlijk MARILYN MANSON zijn. (En geloof het of niet, het is een man ;-) )

Anoniem zei

Merk rode s level 7 ?

Dafne zei

Ik zoek al een poosje naar een merk in Level 6. Het lijkt een surf/snowboard merk ivm een soort van (zwarte) golf en een berg met sneeuwtop. Aan de onderkant lijkt er de naam van het merk te staan, maar dat zijn alleen de topjes van de letters. Wie o wie kan mij helpen? . . . . - . . . . . . Mijn letters: EVIRUXSOIMLQKV

De beste reviews zei

Waarschijnlijk is dat QUIK SILVER. Klopt dat? :)

De beste reviews zei

Als er ook een blauwe S bij staat zou het SUZUKI kunnen zijn. Welke letters heb je er bij gekregen?

Anoniem zei

angela merkel

Room-addict zei

een merk grote rode o met schaduw, kleine rode o en grijze s
6 letters: tkjorppawbwebi

De beste reviews zei

Dat zou OPERA moeten zijn.

Femke zei

Ik zoek naar het antwoord voor een merk, het is groen (twee verschillende groene kleuren en het ziet er uit als een poppetje met een zijwaartse snorkel (ofzoiets ha?)

De beste reviews zei

Ik denk dat dat DOODLE JUMP is.

Anoniem zei

level 6;twee kistjes met tekening van anker; welk personage zou dat kunnen zijn (6 letters)

Anoniem zei

Hallo ik zoek een merk met 2 e's en een soort teken van een snelweg er onder waar een rode streep doorheen loopt! alvast bedankt

Anoniem zei

hoi
ik zoek een merk met 4 letters. Het begint met een rode M, beetje oranje schijn erachter

Dank u wel

Anoniem zei

merk, oranje achtergrond mer strakke rode strepen. letters: lparvollizippe

De beste reviews zei

Zou het MARS kunnen zijn?

De beste reviews zei

Zijn het blauwe e's met 2 blauwe strepen en een rode streep eronder? Dan is het waarschijnlijk REEBOK

De beste reviews zei

Bedoel je misschien een gele achtergrond met rode letters? Dan is het waarschijnlijk PIRELLI

De beste reviews zei

Ik denk dat dit een nieuwe afbeelding is die is toegevoegd tijdens een update. In de oude versie waren dit 2 armen met een afbeelding van ankers en toen was het POPEYE. Dus ik denk dat POPEYE voor jouw afbeelding ook geldt. :)

Anoniem zei

Stad 3 torens waarvan 2gestreept en 1 geblokt 6 letters geen idee

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Wij denken dat je MOSKOU zoekt. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

Ik zoek een merk,het plaatje is een grote rode dino kop en het zijn 7 letters

De beste reviews zei

Dat zou MOZILLA moeten zijn

Anoniem zei

Ik zoek een persoon hij heeft een nlauw jasje aan .level 6

De beste reviews zei

Wees eens wat duidelijker, dit kan namelijk vanalles zijn. Wat zie je precies, welke letters heb je en hoeveel letters moeten het zijn?

Anoniem zei

Thanks!

Anoniem zei

Een blond meisje met een zonnebril en een hondje in een tasje?

De beste reviews zei

Ik denk dat je PARIS HILTON zoekt. Kan dat kloppen?

Anoniem zei

Ja klopt! Zag het plaatje er eerst niet tussen staan! Bedankt!

Daley T. zei

ik heb hier een zwart-wit logo
categorie merk

het is precies 2 compasnaalden( 1 naar zo en een naar zw) en 2 loodrechte strepen( misschien een 3de compasnaald naar het noorden) in een cirkel, en eronder een aantal blokjes?

hopelijk snappen jullie dit wat, want ik kom er zot van... zit aan level 6

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn?

De beste reviews zei

Zou het YAMAHA kunnen zijn?

Daley T. zei

hey was inderdaad yamaha! super thx!

Unknown zei

een bekend persoon met grijs haar en opzij soort van streepjes in zijn haar en heeft een blouse aan een blauwe en een grijs T-shirt er onder

Anoniem zei

Ik heb een merk met een puzeelstukje en een W. Weet iemand wat het is?

De beste reviews zei

Dat zou WIKIPEDIA moeten zijn.

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn?

Anoniem zei

Ik heb een afbeelding met twee ee en een rode streep en twee blauwe strepen het woord heeft zes letters en de letters zijn krowtbteeekbmx

Anoniem zei

Ik heb een merk met twee blauwe ee en twee blauwe strepen en een rode streep het heeft zes letters

Anoniem zei

Bij bekende personen heb ik een basketballer. Borstnummer 24. De letters zijn; Mnvahceairjold

De beste reviews zei

De basketball speler is MICHAEL JORDAN

De beste reviews zei

Dit zou REEBOK moeten zijn

De beste reviews zei

Ik denk dat je REEBOK zoekt. :)

Anoniem zei

Witte k op een blauwe achtergrond, 5 letters, merk. Heb de letters IKOAOLEEMIINKF.. Geen flauw idee wat dit zou kunnen zijn. Iemand tips?

De beste reviews zei

Dat moet denk ik NOKIA zijn

Anoniem zei

Een rode rond en witte achtergron 5 letter help me

De beste reviews zei

Dit is nog iets te weinig info om jou te kunnen helpen. Er zijn namelijk meerdere merken met rode rondjes die bestaan uit 5 letters. Welke letters heb je er bij gekregen? Zou je het plaatje iets beter kunnen beschrijven? Elk detail helpt

Anoniem zei

Helpp.....een bekende persoon bruin haar beetje naar voren en een blauw/paars shirt zijn voor en achternaam zijn 6 letters en het is niet justin bieber

De beste reviews zei

Zoek je misschien ANGELA MERKEL of MERKEL?

Anoniem zei

Het is een personage op zijn shirt staat geen vrouw bruin haar blauw met bege achtergrond en en vliegje langs zijn hoofd

De beste reviews zei

Ik denk dat je AL BUNDY zoekt.

Unknown zei

Het is een merk een witte achtergrond een zwarte figuurtje dat wat weg heeft van de eiffeltoren en daaronder 3 zwarte dikke strepen

Anoniem zei

postzegel moet united kingdom zijn maar speel nl versie tgorire tioantb .....-......... iemand een idee?

De beste reviews zei

Waarschijnlijk GROOT-BRITTANIE

De beste reviews zei

Ik denk dat je MASERATI zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

Ik zoek een bekend persoon , blanke man, zwart halflang haar , met een rode haarband/bandana in, draagt een groen hempje. Met de letters YEMTOLSVLAAPFN

De beste reviews zei

Dat zou STALLONE moeten zijn.

Anoniem zei

merk rood hoefijzer met 2 flanken opzij achtergrond is wit

De beste reviews zei

Ik denk dat je OMEGA zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

Hoi ik zoek een personage grijs blauwe geest met grijze ogen de letters zijn mortdveljcsory

De beste reviews zei

Ik denk dat je VOLDEMORT zoekt.

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...