zondag 24 maart 2013

Icomania Level 4: cheats, hints, oplossingen en antwoorden


Ben je op zoek naar cheats voor Icomania? Ben je op zoek naar de antwoorden van Icomania? Ben je op zoek naar Icomania hints? Ben je op zoek naar Icomania oplossingen? Dan hoef je niet verder te zoeken, want hier vind je alle antwoorden van Icomania handig ingedeeld per level!

Icomania is de nieuwste gratis game van de makers van o.a. 4 plaatjes 1 woord. Het is de bedoeling dat je raadt wat voor tekening je ziet. De afbeeldingen zijn op een simpele, minimalistische manier getekend. Je mag elke keer uit 12 verschillende letters kiezen. Wanneer je 4 plaatjes 1 woord leuk vond, moet je deze gratis app ook zeker downloaden! De app is gratis te downloaden bij Google Play en iTunes. De game kun je op je iPad, iPhone of Android smartphone spelen.

Download hier de gratis game Icomania voor Android.
Download hier het gratis spelletje Icomania voor iPhone of iPad.


Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vind hieronder de antwoorden van level 4 van Icomania.


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4
GIF 336*280


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4
Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4


Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4

Icomania: cheats, hints, oplossingen en antwoorden - Level 4




Ben je op zoek naar de antwoorden van andere levels in Icomania?

Vind hier de antwoorden van Icomania level 1





Vond je dit een handig en nuttig artikel? 
Volg dan deze blog om op de hoogte te blijven van de beste reviews, populairste apps en beste cheats! Heb je nog vragen, opmerkingen of toevoegingen? Laat dan een bericht achter!








Deze verslavende game op je nieuwe Samsung Galaxy 4 spelen? Samsung Galaxy S4 336x280

87 opmerkingen:

Anoniem zei

113 van brand is er niet weet jij het mail het naar mij mazaamango@live.nl kom op hee

De beste reviews zei

De opdrachten worden helaas voor iedereen in een andere volgorde gespeeld. Kun je de tekening misschien beschrijven?

Anoniem zei

Ehm wat is het blokje met ringetjes derachter

Anoniem zei

Tis een auto met een rode streep de letters zijn H R I R E R H I K D R N T G

De beste reviews zei

Auto met een rode streep is KNIGHTRIDER

De beste reviews zei

Hmm, blokje met ringetjes erachter zegt me zo niks. Zou je misschien een screenshot kunnen maken?

Anoniem zei

this die metde bikini onder land ??
help ons

De beste reviews zei

Bikini is: Brazilie

Anoniem zei

ik weet er eentje niet, en die staat er ook niet tussen?
Het gaat om:
BRAND, met een rode en een blauwe S.
De mogelijke letters zijn NZIAULSVVMKJUZ.
Het woord is met 6 lettes.

Anoniem zei

hallo ik heb een plaat je bij level 4 met 2 s en en die weet ik niet wie hem weet graag reageeren

De beste reviews zei

Plaatje met 2 ss'en moet waarschijnlijk SUZUKI zijn.

Unknown zei

Weet je soms deze met de grijze kogel?

Unknown zei

Weet je soms deze met de grijze kogel uit het thema tv&films??

De beste reviews zei

@Louise:
Heb je misschien meer informatie? In welk level zit je, speel je de Nederlandse versie, welke letters krijg je en heb je eventueel een screenshot? :-)

De beste reviews zei

Zou het MATRIX kunnen zijn?

Anoniem zei

by het plaatje ; pinnochio

dat woord kan helemaal niet.
ik zie namelijk nergens 2 nn van pinnochio in het woordkeuze staan.
elp me please x

De beste reviews zei

Het antwoord is SUZUKI

De beste reviews zei

Het antwoord is met 1x de letter N en 2X de letter C: PINOCCHIO :-)

Anoniem zei

Ik.krijg een soort ufo plaatje. Zit in level 4 maar het plaatje zit er niet tussen.
Kan iemand mij helpen ?

De beste reviews zei

Waarschijnlijk is dit een plaatje die er na een update is bijgekomen. Ik weet niet welke letters je hebt, maar volgens mij is het antwoord: STARTREK

Unknown zei

ik heb een plaatje van een recycle symbool met een mannetje.in t groen level 5 in t nederlands hel

De beste reviews zei

Dat zou GREENPEACE moeten zijn :)

Unknown zei

Een mens met een blauwe bikini aan en heeft de letters:
EILAGRJIBEZ
wat Is Het Woord??

De beste reviews zei

Dat moet BRAZILIE zijn denk ik

Unknown zei

Danku

De beste reviews zei

Graag gedaan!

Unknown zei

Een Kangaroe ofzoiets met een geel bordje?? Hulp?? Weer??sorry??

De beste reviews zei

Wat is de categorie? Land? Dan is het waarschijnlijk AUSTRALIE

Anoniem zei

ik denk dat ze de kogel mey 3 witte ringetjes erachter bedoelt

Anoniem zei

ik heb het gevonden! het antwoord is: Matrix

Anoniem zei

jaaaaaaa

Anoniem zei

bekende personen man strepen aan zijkant hoofd en klein snorretje en sikje.

Unknown zei

letters; Eyleachsnrheij
Categorie; bekende personen
Omschrijving; een blauw gestreept shirt met een wit broekje.
Achtergrond; roze met een paar vrouwen.

Help?

De beste reviews zei

Dit zou CHARLIE SHEEN moeten zijn.

De beste reviews zei

Er zijn er meerdere die aan die omschrijving voldoen. Is het misschien Kevin Costner? Laat anders even weten welke letters je hebt gekregen en probeer iets duidelijker te zijn in de omschrijving. Bijvoorbeeld het kleur shirt, of kleur van de achtergrond.

Anoniem zei

Help!!
Een man met een brilletje en blauweachergrond
Wat is het?

De beste reviews zei

BILL GATES

Anoniem zei

Een zwart auto achtig ding met een rode streep en een glazend sterretje bij de categorie personage

De beste reviews zei

Hoeveel letters kun je invullen? Waarschijnlijk is het KITT

Anoniem zei

Tv&film zwiters zakmes met wc rol enz

De beste reviews zei

Dat zou MACGYVER moeten zijn

Anoniem zei

En zwart ding met en rode streep in het midden en en sterretje....met 11 letters.....ZRHGNDIVKVETIR ? Ik weet hem echt niet (

De beste reviews zei

Dat is een zwarte auto uit de vroegere tv serie KNIGHTRIDER

Anoniem zei

Een ventje me een rode vest en een groene hoed op als achtergrond is het blauw en wit als bergen level 4 en het is een land weet iemand het

De beste reviews zei

Ik denk dat dit CANADA is

Anoniem zei

een geel logo met een stier in het midden ?

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoveel letters moeten het zijn? Kan het niet RED BULL zijn?

De beste reviews zei

Of misschien LAMBORGHINI

Anoniem zei

Help ik heb groene met wit em een x.wat is het?

De beste reviews zei

Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het zijn? Zou het EXCEL kunnen zijn?

Anoniem zei

Tv en films
Wit stipje in het midden met allemaal kringen er om heen
Letters iuiztljmnosras

De beste reviews zei

Als de andere hoofdkleuren ook paars en blauw met allerlei cirkels zijn dan denk ik dat je MILJONAIRS zoekt. (Engelse versie zou MILLIONAIRE zijn)

Anoniem zei

in thema tv en film plaatje is een ufo

De beste reviews zei

Dat zou STAR TREK moeten zijn

Anoniem zei

Een personage, is geel met groene plekjes, een lachend mondje met twee tanden. Letters: esboznb locpbhg

Anoniem zei

ik heb een man met een groen hoedje met een rode ster erop op en een sigaar in zijn mond en een grijze baard bij famous people

Anoniem zei

Ik weet 94 niet het is tv&films. Weet een van jullie het?

De beste reviews zei

Het zou fijn zijn als je een goede beschrijving van het plaatje zou geven, welke letters je hebt en hoeveel letters het in totaal moeten zijn.

De beste reviews zei

Dat zou FIDEL CASTRO moeten zijn.

De beste reviews zei

Dat zou SPONGE BOB moeten zijn. Klopt dat?

Anoniem zei

ik heb een paard op wielen met de letters: LCNTMZOHYEWHRN

De beste reviews zei

Ik denk dat jeTROY zoekt. :)

Anoniem zei

Helpp
Ik hen een gele schild met een rode achtergrond

De beste reviews zei

Dat zou FERRARI moeten zijn

Anoniem zei

Een rode brug en het is een stad

Anoniem zei

Ik heb een rode brug en het is een land

De beste reviews zei

Een stad met een rode brug zou SAN FRANCISCO moeten zijn.

De beste reviews zei

Moet het een land of stad zijn? Wat zie je nog meer? Welke letters heb je en hoeveel letters moeten het in totaal zijn?

Anoniem zei

Een paarse hoed met een witte bril en een gele achtergrond het is een personage

De beste reviews zei

Ik denk dat je DAGOBERT DUCK bedoeld. (EN versie= SCROOGE MCDUCK)klopt dat?

Anoniem zei

Ik ben een soort zon met een ketting hetis iemand van de simpson alleen ik weet niet hoe ze heet

De beste reviews zei

Ik denk dat het LISA moet zijn, klopt dat?

Anoniem zei

Help een soort van grijs auto met een donkerblauw achtergrond
De letters rypteccrsdkwta
Het is van tv en tilm

De beste reviews zei

Ik denk dat je STAR TREK zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

Categorie merk
2 personen die tegen elkaar zitten met de rug

De beste reviews zei

Dat zou KAPPA moeten zijn

Anoniem zei

level 4. personage bruinachtig ding met soort verrekijker voor..
zlleursnkwleba met 5 letters.
wie helpt mij

De beste reviews zei

Het was even zoeken, maar ik denk dat je WALLE zoekt. :)

Anoniem zei

Kan iemand aub mij helpen het is een stad het moet berlin zin maar het lukt niet er is een blokje te veel bij level 4

Anoniem zei

Dat zou denk ik australie moeten zijn

De beste reviews zei

Welke letters heb je? Zou het dan BERLIJN kunnen zijn?

Anoniem zei

Ik zit in level 4 heb een soort strakke kat met tussen zijn oren
Een oog het is film en tv

De beste reviews zei

Welke letters heb en hoeveel letters moeten het in totaal zijn?

Anoniem zei

knightrider

Nanibanani zei

Weet iemand misschien wie die man is met een gele achtergrond en zwarte geweren.
Het is van tv&films

De beste reviews zei

Hoeveel letters moeten het zijn en welke letters heb je? Ik denk dat je CHARLIE’S ANGELS zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

famous people/character: een witte bloem met 2 bijen 4 letters HIOTLH WLOQPH wie weet deze?

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...