donderdag 21 maart 2013

4 plaatjes 1 woord: 5 letter cheats, oplossingen en antwoorden (Nederlands)

Er is niks vervelender dan vastlopen in een spel. Vanwege de grote vraag naar cheats en antwoorden vind je hier de oplossingen en cheats van 4 plaatjes 1 woord. In dit artikel vind je alle bij ons bekende vijf letter woorden. Loop je vast in een level of kom je er echt niet uit dan kan je hier het antwoord vinden. De levels zijn niet voor iedereen in de zelfde volgorde dus zoek het plaatje dat je niet weet en het juiste antwoord staat onder het plaatje vermeld. Succes!!



Lees ook onze review over 4 plaatjes 1 woord

Cheats en antwoorden voor de drie letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de vier letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de vijf letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de zes letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de zeven letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord


Cheats en antwoorden voor de vijf letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord zijn als volgt:











Mamaplaats Voordeelclub 300x250




300x250 SIM only




Prenatal sale 336x280


Dit zijn alle bij ons bekende vijf letter woorden van 4 plaatjes 1 woord in de Nederlandse versie. Houd deze blog in de gaten voor nog meer oplossingen, antwoorden en cheats!

Mocht je zelf nog een vijf letterwoord zoeken dat hier niet tussen staat, stuur ons dan een berichtje of laat een opmerking achter. Dan zullen wij deze lijst aanvullen!



Lees ook onze review over 4 plaatjes 1 woord

Cheats en antwoorden voor de drie letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de vier letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord

Cheats en antwoorden voor de zes letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord
Cheats en antwoorden voor de zeven letterwoorden in 4 plaatjes 1 woord

71 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb er een met 5 letters en je ziet 4 hele oude gebouwen maar jij is nergens op internet te vinden en ik vind hem echt super lastig

De beste reviews zei

Dat moet RUINE zijn! Wij zijn op dit moment heel druk bezig om de oplossingen van de update online te krijgen. We hebben alle antwoorden al klaar, dus mocht je meer vragen hebben laat het ons weten! Houd de blog in de gaten voor meer updates.

Anoniem zei

Een tekst ballon, 4 kleine papiertjes, vrouw met blanco boord boven haar hoofd, blanco hangend papier

De beste reviews zei

Dat moet BLANK zijn

Anoniem zei

Een man die rent met koffer.. Schaakspel.. Man met rugzak en wit poppetje met gouden sleutel.. Vind em maar lastig

De beste reviews zei

Dat moet LOPER zijn denk ik

Anoniem zei

Ja! Dankje!

Anoniem zei

Een beha, een meisje onder een deken, een gast die bezig is met een auto en een brug?
Ik ben er al een poosje mee bezig :l snap hem echt niet. letters : D C P E N K R E N X O R

De beste reviews zei

Dat is inderdaad een lastige. Het moet ONDER zijn

Anoniem zei

Ik zie een fototoestel met een rood streep door, een blad vol lijnen, een man die een stopbord in de lucht steekt, en een blad waarop een vergrootglas ligt. De letters zijn: hlnserveuowg (het is een 5letter woord.)

De beste reviews zei

Dat moet regel zijn denk ik

ALIOZDEMIR zei

Er is 4 dieren een olifant en een hond met een kat en paar schapen en een eekhoorn tegen een boom kan iemand aub helpen bedankt voor aandacht

De beste reviews zei

Dat moet BEEST zijn

Anoniem zei

Er zijn 3 kinderen in een zwembad.
Er staat een vrouw onder de douche.
Er staat een man met een paraplu.
Er staat een man met een grasmaaier en zeep.

De beste reviews zei

Ik weet niet welke letters je al hebt? Als het een vijf letterwoord moet zijn, zou het WATER kunnen zijn. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan even weten, dan zoeken we verder voor je.

Unknown zei

Ik heb een lastige,
Een witte veer,
Blauwe lucht met wolken,
Gebouw met vlam en grote rookwolk,
En een vrouw die een duim omhoog steekt naar een kind.

Mogelijke letters: U I I R L M H P O W T L

Graag hoor ik het als de oplossing er is.
BTW: het is een 5 letter woord

De beste reviews zei

Ik denk dat je PLUIM zoekt. Klopt dat?

Unknown zei

een man met baby, een man die met een baby slaapt en een man die tandenpoets met een kind en een man die bij het strand zit met een kind op zijn rug

mogelijke letter: V T D L A B B E U R R L

Anoniem zei

het heeft 5 letters.1.een man die zijn tanden poets ,2.een jongen die op een man zijn nek zit.3een jongen die met een man slaapt.4 en weer een man.let op het is niet op volgorde help me a.u.b.

De beste reviews zei

Ik denk dat je VADER zoekt, klopt dat?

De beste reviews zei

Ik denk dat ook jij VADER zoekt, klopt dat?

Anoniem zei

De hoek van een oud gebouw, een rij met auto's onder een hoek gegotografeerd, een lege kamer, en een rij fietsen onder een hoek gefotografeerd. Denk dat het iets te maken heeft met een hoek maar weet niet wat.

Anoniem zei

5 letters
een eekhoorn met een gat
vrouw met haar hand in een haaie bek
man en vrouw standbeeld die op een stoel zitten en alebij een adnere kant op kijken.

de letters die ik heb zijn: TDIMBHOLJCYE

Anoniem zei

Ik heb er een met een plaatje van wielrenners, voetballers en 2 plaatjes van een tractor met zo een machine erachter die de oogst doet.

Anoniem zei

Ik heb zo chinees rouw eten zo een chineese madam mee een rode paraply
Dan zo 2vingers met een rode stip dan zo veel gebouwen met op het einde een berg

Mvg dank u

Anoniem zei

hallo, ik zit ook even vast met het spel. Een wit poppetje als agent, 3 mensen kijken al lachend naar wat papieren,een vrouw in uniform en agenten in uniform. een vijf letterwoord de letters zijn g r a c n l ie f b a i iemand een idee ???

Bjorn zei

agent

Anoniem zei

Ik heb een lastige namelijk: een glas met witte servet, een muur met lichten, een bioscoop stoel en een kooi die open staat met twee veren die in de lucht waaien/zweven. Het is een vier letter woord

Anoniem zei

Klopt helemaal randy

Anoniem zei

Japan

Anoniem zei

Allemaal gebouwen/huizen die gesloopt zijn...

Anoniem zei

Er zij 4 plaatjes eentje met kaarten en.eentje met munten van kaarten en.de rest ook kaarten maar dan wel de letter A

Anoniem zei

Kaarten
Munten waarmee ze gokken met kleurtjes
Kaarten
Kaarten
Alle kaarten is de letter a

Anoniem zei

ik heb een met een groep fietsers
penalty tractor en andere grote auto

Anoniem zei

3 plaatjes met politie en een dat een man een paper laat
zien aan mensen.. Begind met a 5 letters..

Unknown zei

PLOEG

Anoniem zei

Ik heb een met 5 letters. Ik ben er al een tijdje mee bezig er zijn kaarten met a's en bankpassen de letters zijn: D W R T Y T X S A M A K

Anoniem zei

Ik heb er 1 met een standbeeld van de paus een soort applecomputer een standbeeld in het goud met zo een oude weegschaal in haar handen en een vrouw dat in de spiegel kijkt het heeft vijf letters en je kan kiezen uit deze letters : cwxxambpedelf

Anoniem zei

Hallo anoniem
het antwoord is heel erg simpel

Anoniem zei

Leeg

Anoniem zei

Ik heb een lastige. Een jongen met roze hanenkam. een a met een rondje erom heen.
Dar onder staat Anarchy. het staat in rood geschreven. Een meisje met een rode gitaar en ze schreeuwt. en nog een mesje met piercings en een blauwe kruis op haar voorhoofd. De letters die er staan zijn k-n-n-z-x-u-d-g-f-z-a-p.

Anoniem zei

ik weet deze echt niet een stel kaarten nog een stel kaartren en mensen die een kaartspel spelen en dn nog schijfjes van by het gokken
en de letters die er staan zijn k,v,r,o,i,p,k,r,e,q,l,d

Anoniem zei

ik zoek al een poosje naar 1.
een houten hek met daarvoor gewoon gras en europa in het blauw en dan ng een papier waar er een paspoort achter ligt en dat ander weet ik niet precies wat het is maar er staat check-in op

Sebastiaan zei

Dat moet PUNK zijn.

Anoniem zei

Heey! Ik heb er een met een portemonnee waar 20 euro uitsteekt en die op slot zit. Het tweede plaatje is een portemonnee waar iemand geld in doet. Het derde plaatje is een lijn die stijgt en daalt en het vierde plaatje is een man met stropdas, hij lacht en heeft zijn armen over elkaar op de achtergrond zie je computers. Weet iemand deze? ik heb hem al weken staan en ook vrienden van me weten hem niet. Groetjes!

Anoniem zei

Poker

Anoniem zei

hallo ik heb een bezorger
een mevrouw met een pakje in haar hand
een meisje bij een stuur van een schip
een een stuur van een schiep met een hand
ik ben er al heel lang mee bezig ik weet hem echt niet weet iemand deze.
6 letters De letters zijn= UURNZSUGETVK

Anoniem zei

ik heb een begraafplaats
vader met een kind
een lijkkist
een tweeling (meisjes)
de letters zijn JKHEHLNFKHIG
het begint met een L

alvast heel erg bedankt

Anoniem zei

Lijken

Anoniem zei

Ik heb er een met een maat stok een man naast een meetlint een vrouw met een paspop en iemand die in zn vinger prikt voor de temperatuur

Anoniem zei

Beurs! :)

Anoniem zei

kan het meter zij

Anoniem zei

ik heb een met brood en een hamburger een pizza en een arm met snee bij mij level 326 5 letter en de letters zij owtegrdkafsr
wie kan me helpen????

Anoniem zei

ik heb met 5 letters een briefenbus een internet een deur met een briefenbus

Anoniem zei

Maten

Anoniem zei

Agent

Anoniem zei

Grens

Anoniem zei

Korst

Anoniem zei

Hai iedereen. .
Ik zit vast..

Level 352
5letter woord

Schip aangelijnd
Stapels containers
Schip met stapels containers
Soort haven mwt veel schepen

Mijn letters zijn
CC VV NN EI AB

PLEASE help.
Ik heb geeb munteneer

Anoniem zei

@anoniem: met dat schip en die containers is bij mij HAVEN

Anoniem zei

Sturen

Anoniem zei

Ik heb er een met : een bord met een camera erin en een streeperdoor, een man die op de weg staat met een stop bord, een blanko schrijf papiertje met van die strepen en een papier met een vierkant

Anoniem zei

hoe veel letters

Anoniem zei

Ik heb 5 letters en dit zie ik:

Een soort van wachter,
Een bak met een klopper,
En nog wat wachters,
En weer een klopper.



De eerste letter begint met een G en dit zijn de letters die erin kunnen:
R,D,A,O,A,L,H en E

Graag een reactie

Anoniem zei

hallo ik heb een bos . een rievier met bomen acchter en een dart bord met vogelpiekenner in en dannnog een dartbord met een rode varken er op en met 1 vogelpiek er naast

Anoniem zei

Garde

Anoniem zei

ik heb een 5 letterwoord

een olifant
een hond
een schaap
en een eekhoorn

ik heb de letters O Z E U S T Y P I U E B

Anoniem zei

Ik zit vast bij een 5 letterwoord met iemand die aan de vloer werkt een bord van las vegas en een cartoon en nog een cartoon ( de eerste cartoon laat een vogel verf op hem vallen en de tweede cartoon staan mensen te wachten op de tram de letters zijn: ARJITSFSPPIT

Unknown zei

Ik weet deze niet.
Plaatje1: een man in een klein rood autotje op een berg.
Plaatje2: een vliegtuig.
Plaatje3: een man die fietst tussen de bergen.
Plaatje4: een groot landschap ook met bergen.
Letters: L Z Y H E S A C D E N N.

Anoniem zei

Ik heb eentje met wielrenners, voetballers op een veld en 2 plaatjes van een tractor met een machine er achter.

Pleaasss help mij ik kom er maar niet uit

Anoniem zei

Dalen

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...